Svenska kyrkans nya slogan?
Hittade detta roliga klippet på webben.
Jag tycker den är underbart rolig!
Jag vet att jag inte har likadan humor som andra, vissa kommer att uppfatta den här som kränkande eller oförskämd mot Svenska kyrkan. Men inte jag. Jag tycker den är rolig.
Och det ligger mycket sanning i den. Det är klart att vi ber. Att folk ska komma till våra gudstjänster – för vi vill ju faktiskt att de ska finna det som vi har funnit. Ett liv med Jesus Kristus!
